Πάει ένας τύπος σ' ένα μπαρ να την πέσει σε μια που κάθεται μόνη της:
- Μωρό μου, εμείς οι δύο ήρθαμε εδώ για το ίδιο πράγμα.
- Ναι. Πάμε να κάνουμε καμάκι σε καμιά γκόμενα;!
Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below▼
▼
Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets
Ετικέτες
- gay (2)
- stand-up comedy (1)
- Άνδρες VS Πεθερές (5)
- Ανδρόγυνα (16)
- Αστείες εικόνες (117)
- Αστείες φανέλες (1)
- Γιατροί (9)
- Ερωτήσεις (62)
- Η/Υ (1)
- Θεός (12)
- Κλέφτες (5)
- Ξανθές (13)
- Παράδεισος (5)
- Παράλογα (98)
- Πολιτικοί (4)
- Πραγματικότητες (33)
- Πρόστυχα (16)
- Πόντιοι (22)
- Στο Μπαρ (7)
- Στο σχολείο (9)
- Το γνωστό τρίο (2)
- Τοτος (8)
- Τρελοί (4)
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Στο Μπαρ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Στο Μπαρ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Ένας αναρχικός και ένας μπάχαλος
Είναι ένας αναρχικός και ένας μπάχαλος και πίνουν μπύρες στα Εξάρχεια.
Ξαφνικά γυρνάει ο μπάχαλος και λέει στον αναρχικό:
- Ρε συ πάμε να πετάξουμε κανένα μπουκάλι;
-Πάμε αλλά που θα το πετάξουμε;
-Ωχ , μωρέ αναρχικέ , σιγά να μην κάνουμε και συνέλευση τώρα...
Ξαφνικά γυρνάει ο μπάχαλος και λέει στον αναρχικό:
- Ρε συ πάμε να πετάξουμε κανένα μπουκάλι;
-Πάμε αλλά που θα το πετάξουμε;
-Ωχ , μωρέ αναρχικέ , σιγά να μην κάνουμε και συνέλευση τώρα...
Ο έμπειρος μπάρμαν
Ήταν κάποτε ένας μπάρμαν πολύ έμπειρος και αφού πέρασαν πολλά χρόνια
δουλειάς αποφάσισε να ανοίξει το δικό του μπαρ! Στα εγκαίνια του
μαγαζιού έρχεται μια παρέα από άντρες.
- "Παρακαλώ τι θα πάρετε;" λέει ο μπάρμαν σε έναν από τους πελάτες.
- "Ένα σαν Ντίν", λέει αυτός.
Σανντίν, σανντίν, αυτό το ποτό πρώτη φορά το άκουγε ο μπάρμαν! Ψάχνει σε καταλόγους ποτών, ψάχνει σε βιβλία, πουθενά αυτό το ποτό. Πάει λοιπόν ντροπιασμένος πίσω στον πελάτη και ευγενικά του λέει:
- "Συγνώμη κύριε μα δεν έχουμε άλλο από αυτό το ποτό μήπως θα θέλατε κάτι άλλο;"
- "Καλά μωρέ δεν πειράζει, φέρε ένα σαν τ΄ Βαγγέλη."
- "Παρακαλώ τι θα πάρετε;" λέει ο μπάρμαν σε έναν από τους πελάτες.
- "Ένα σαν Ντίν", λέει αυτός.
Σανντίν, σανντίν, αυτό το ποτό πρώτη φορά το άκουγε ο μπάρμαν! Ψάχνει σε καταλόγους ποτών, ψάχνει σε βιβλία, πουθενά αυτό το ποτό. Πάει λοιπόν ντροπιασμένος πίσω στον πελάτη και ευγενικά του λέει:
- "Συγνώμη κύριε μα δεν έχουμε άλλο από αυτό το ποτό μήπως θα θέλατε κάτι άλλο;"
- "Καλά μωρέ δεν πειράζει, φέρε ένα σαν τ΄ Βαγγέλη."
Η φωτογραφία
Μπαίνει ένας τύπος στο μπαρ και παραγγέλνει ποτό.
Μόλις το πίνει, βγάζει ένα χαρτί από την τσέπη του, το κοιτά, και παραγγέλνει άλλο ένα.
Το κάνει αυτό σε κάθε ποσό.
Τελικά ο μπάρμαν τον ρωτά γιατί το κάνει αυτό.
- Α, είναι η φωτογραφία της γυναίκας μου. Μόλις αρχίζει να μου φαίνεται όμορφη, ξέρω ότι έχω πιει αρκετά...
Μόλις το πίνει, βγάζει ένα χαρτί από την τσέπη του, το κοιτά, και παραγγέλνει άλλο ένα.
Το κάνει αυτό σε κάθε ποσό.
Τελικά ο μπάρμαν τον ρωτά γιατί το κάνει αυτό.
- Α, είναι η φωτογραφία της γυναίκας μου. Μόλις αρχίζει να μου φαίνεται όμορφη, ξέρω ότι έχω πιει αρκετά...
Ο μεθύστακας
Ένας περαστικός μπαίνει σε ένα μπαρ και λέει του μπάρμαν:
- Βάλε ένα ποτό, πριν αρχίσουμε.
Ύστερα απο 10 λεπτά του ξαναλέει:
- Βάλε άλλο ένα πριν αρχίσουμε. Αυτό συνεχίστηκε για πολλές φορές, ώσπου ο μπάρμαν του είπε:
- Φτάνει, δε νομίζεις ότι ήπιες αρκετά; Εξάλλου ήρθε η ώρα να με πληρώσεις.
Κι εκείνος του απαντά-τύφλα στο μεθύσι:
- Να τα μας. Αρχίσαμε!
- Βάλε ένα ποτό, πριν αρχίσουμε.
Ύστερα απο 10 λεπτά του ξαναλέει:
- Βάλε άλλο ένα πριν αρχίσουμε. Αυτό συνεχίστηκε για πολλές φορές, ώσπου ο μπάρμαν του είπε:
- Φτάνει, δε νομίζεις ότι ήπιες αρκετά; Εξάλλου ήρθε η ώρα να με πληρώσεις.
Κι εκείνος του απαντά-τύφλα στο μεθύσι:
- Να τα μας. Αρχίσαμε!
Εγώ ξέρω καράτε
Πάει ένας τύπος στο ζαχαροπλαστείο, παραγγέλνει την πιο ακριβή πάστα του
την φέρνουν, τρώει, πίνει το νερό και σηκώνεται να φύγει.
Τον σταματάει ο σερβιτόρος:
- Κύριε, δεν θα πληρώσετε;
- Όχι, δεν πληρώνω, γιατί ξέρω καράτε.
Ο σερβιτόρος πηγαίνει στο αφεντικό του, του διηγείται την ιστορία και το αφεντικό τον συμβουλεύει να τον αφήσει να φύγει.
Το ίδιο περιστατικό επαναλαμβάνεται καμία δεκαριά φορές και το αφεντικό προσλαμβάνει έναν επαγγελματία μποξέρ, και τον ντύνει σερβιτόρο.
Παρουσιάζεται ξανά ο ίδιος τύπος, παίρνει πάλι την ακριβότερη πάστα, δεν πληρώνει.
Ο σεβιτόρος-μποξέρ τον σταματά.
- Δεν θα πληρώσετε, κύριε;
- Α, θα είσαι καινούργιος εδώ. Εγώ δεν πληρώνω γιατί ξέρω καράτε!
- Ε, και εγώ ξέρω μπόξ.
- Ε, φάε και εσύ μια πάστα!
Τον σταματάει ο σερβιτόρος:
- Κύριε, δεν θα πληρώσετε;
- Όχι, δεν πληρώνω, γιατί ξέρω καράτε.
Ο σερβιτόρος πηγαίνει στο αφεντικό του, του διηγείται την ιστορία και το αφεντικό τον συμβουλεύει να τον αφήσει να φύγει.
Το ίδιο περιστατικό επαναλαμβάνεται καμία δεκαριά φορές και το αφεντικό προσλαμβάνει έναν επαγγελματία μποξέρ, και τον ντύνει σερβιτόρο.
Παρουσιάζεται ξανά ο ίδιος τύπος, παίρνει πάλι την ακριβότερη πάστα, δεν πληρώνει.
Ο σεβιτόρος-μποξέρ τον σταματά.
- Δεν θα πληρώσετε, κύριε;
- Α, θα είσαι καινούργιος εδώ. Εγώ δεν πληρώνω γιατί ξέρω καράτε!
- Ε, και εγώ ξέρω μπόξ.
- Ε, φάε και εσύ μια πάστα!
Ήξεραν πολλά
Μπαίνει ένας καουμπόι σε ένα σαλούν και παραγγέλνει ένα ουίσκι.
Βλέπει έναν και τον ρωτάει:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Βγάζει ο καουμπόι το περίστροφο και τον πυροβολεί.
Ρωτάει άλλον:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Τον πυροβολεί και αυτόν. Ρωτά έναν τρίτο:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 3.
Δεν τον πυροβολεί.
Τον ρωτάει ο μπάρμαν:
- Γιατί αυτούς που απάντησαν σωστά τους πυροβόλησες και αυτόν τον άφησες να ζήσει;
- Γιατί οι άλλοι ήξεραν πολλά...
Βλέπει έναν και τον ρωτάει:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Βγάζει ο καουμπόι το περίστροφο και τον πυροβολεί.
Ρωτάει άλλον:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 2.
Τον πυροβολεί και αυτόν. Ρωτά έναν τρίτο:
- Πόσο κάνει 1+1;
- 3.
Δεν τον πυροβολεί.
Τον ρωτάει ο μπάρμαν:
- Γιατί αυτούς που απάντησαν σωστά τους πυροβόλησες και αυτόν τον άφησες να ζήσει;
- Γιατί οι άλλοι ήξεραν πολλά...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)