Ήταν μια ξανθιά και μία μελαχρινή και έπεφταν από έναν όροφο.
Ποιά θα φτάσει πρώτη;
Η μελαχρινή γιατί η ξανθιά θα έχει χάσει το δρόμο!
Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below▼
▼
Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets
Ετικέτες
- gay (2)
- stand-up comedy (1)
- Άνδρες VS Πεθερές (5)
- Ανδρόγυνα (16)
- Αστείες εικόνες (117)
- Αστείες φανέλες (1)
- Γιατροί (9)
- Ερωτήσεις (62)
- Η/Υ (1)
- Θεός (12)
- Κλέφτες (5)
- Ξανθές (13)
- Παράδεισος (5)
- Παράλογα (98)
- Πολιτικοί (4)
- Πραγματικότητες (33)
- Πρόστυχα (16)
- Πόντιοι (22)
- Στο Μπαρ (7)
- Στο σχολείο (9)
- Το γνωστό τρίο (2)
- Τοτος (8)
- Τρελοί (4)
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ξανθές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ξανθές. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Η ξανθιά και ο ταξιτζής
Μπαίνει μια ξανθιά σε ένα ταξί.
- Πού πάμε; ρωτάει ο ταξιτζής.
- Γιατί, θα έρθεις κι εσύ;
- Πού πάμε; ρωτάει ο ταξιτζής.
- Γιατί, θα έρθεις κι εσύ;
Ζώνη
Σταματά μία ξανθιά ένας τροχονόμος.
- Βγείτε έξω από το αυτοκίνητο, κυρία μου, λέει ο τροχονόμος. Πού είναι η ζώνη σας;
- Γιατί; Μου πέφτει το παντελόνι;
- Βγείτε έξω από το αυτοκίνητο, κυρία μου, λέει ο τροχονόμος. Πού είναι η ζώνη σας;
- Γιατί; Μου πέφτει το παντελόνι;
Το ταξίδι Αθήνα - Θεσαλλονίκη
Μια ξανθιά παίρνει τηλέφωνο στην Ολυμπιακή και ρωτάει την τηλεφωνήτρια:
- Πόσο διαρκεί το ταξίδι Αθήνα - Θεσαλλονίκη;
- Μισό λεπτο.
- Α! Ευχαριστώ! και κλείνει το τηλέφωνο.
- Πόσο διαρκεί το ταξίδι Αθήνα - Θεσαλλονίκη;
- Μισό λεπτο.
- Α! Ευχαριστώ! και κλείνει το τηλέφωνο.
Χαλάουα
Πάει μια ξανθιά σε ένα μαγαζί καλλυντικών. Tην ρωτάει η πωλήτρια τι θα ήθελε. Λέει η ξανθιά:
- Θα ήθελα μια Xαλάουα...
- Για ποιά περιοχή θα την θέλατε; τις απαντάει η πωλήτρια
- Για Xαλάνδρι!!!
- Θα ήθελα μια Xαλάουα...
- Για ποιά περιοχή θα την θέλατε; τις απαντάει η πωλήτρια
- Για Xαλάνδρι!!!
Στο ερημονήσι..
Ναυαγούν τρεις γυναίκες σε ερημικό νησί.
Αρχίζουν να ψάχνουν όλη την παραλία για ίχνος ζωής στο νησί.
Βλέπουν να έχει ξεβράσει το κύμα ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα.
Το ανοίγουν και διαβάζουν: "Όποιος βρει αυτό το σημείωμα μπορεί να κάνει από μία ευχή."
Ενθουσιασμένες αρχίζουν να κάνουν τις ευχές τους. Λέει η μελαχρινή:
- Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Δεν προλαβαίνει να τελειώσει την ευχή της και εξαφανίζεται...
Λέει και η κοκκινομάλλα:
- Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Εξαφανίζεται και αυτή.
Βλέπει η ξανθιά τις φίλες της να εξαφανίζονται μία-μία και λέει και αυτή:
- Θέλω να ξαναγυρίσουν οι φίλες μου πίσω... Τι θα κάνω εδώ μόνη μου;
Αρχίζουν να ψάχνουν όλη την παραλία για ίχνος ζωής στο νησί.
Βλέπουν να έχει ξεβράσει το κύμα ένα μπουκάλι με ένα μήνυμα.
Το ανοίγουν και διαβάζουν: "Όποιος βρει αυτό το σημείωμα μπορεί να κάνει από μία ευχή."
Ενθουσιασμένες αρχίζουν να κάνουν τις ευχές τους. Λέει η μελαχρινή:
- Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Δεν προλαβαίνει να τελειώσει την ευχή της και εξαφανίζεται...
Λέει και η κοκκινομάλλα:
- Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να βρεθώ στο σπίτι μου!
Εξαφανίζεται και αυτή.
Βλέπει η ξανθιά τις φίλες της να εξαφανίζονται μία-μία και λέει και αυτή:
- Θέλω να ξαναγυρίσουν οι φίλες μου πίσω... Τι θα κάνω εδώ μόνη μου;
Τα ίδια άλογα
Είναι μία ξανθιά και αγοράζει 2 άλογα, αλλά δεν μπορεί να τα ξεχωρίσει.
Παίρνει τηλέφωνο τον φίλο της τον Μάκη:
- Άσε ρε Μάκη, έχω ένα πρόβλημα. Αγόρασα δύο άλογα και δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω.
- Δες το φύλο τους.
- Το έκανα, αλλά είναι και τα δυο αρσενικά.
- Μέτρησε τα αυτιά τους.
- Το έκανα, αλλά είναι ίσα.
- Τότε μέτρα τις ουρές τους.
Πάει η ξανθά και μετρά τις ουρές και γυρνά ενθουσιασμένη:
- Μάκη είχες δίκιο! Το μαύρο άλογο έχει μακρύτερη ουρά από το άσπρο...
Παίρνει τηλέφωνο τον φίλο της τον Μάκη:
- Άσε ρε Μάκη, έχω ένα πρόβλημα. Αγόρασα δύο άλογα και δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω.
- Δες το φύλο τους.
- Το έκανα, αλλά είναι και τα δυο αρσενικά.
- Μέτρησε τα αυτιά τους.
- Το έκανα, αλλά είναι ίσα.
- Τότε μέτρα τις ουρές τους.
Πάει η ξανθά και μετρά τις ουρές και γυρνά ενθουσιασμένη:
- Μάκη είχες δίκιο! Το μαύρο άλογο έχει μακρύτερη ουρά από το άσπρο...
Η πετονιά
Πάει μια ξανθιά ένα πρωί σε ένα μαγαζί με είδη για ψάρια.
- Καλημέρα (λέει η ξανθιά)
- Καλημέρα (απαντά ο μαγαζάτορας)
- Θα ήθελα μια πετονιά λέει η ξανθιά....
- Πετονιά; Τι να την κάνετε εάν επιτρέπεται; ρωτά απορημένος ο μαγαζάτορας.
- Λοιπόν λέει η ξανθιά έχω κλειστεί έξω από το αυτοκίνητο και την θέλω για να φτιάξω με αυτήν μια θηλιά και επειδή έχω αφήσει το παράθυρο του αυτοκινήτου μου λίγο ανοιχτό θα ρίξω την θηλιά μέσα για να πιάσω την ασφάλεια και να ανοίξω το αμάξι......
Τρελαμένος ο μαγαζάτορας με όλα αυτά που άκουσε της λέει εάν μπορεί να έρθει μαζί της..
- Ναι απαντάει η ξανθιά.
Πράγματι πάνε στο σημείο που είχε το αμάξι της φτιάχνει την θηλιά και προσπαθούσε να πιάσει την ασφάλεια του αυτοκινήτου..
Ξαφνικά ακούγεται μια άλλη ξανθιά από μέσα να λέει:
- Λίγο πιο δεξιά λίγο πιο δεξιά
- Καλημέρα (λέει η ξανθιά)
- Καλημέρα (απαντά ο μαγαζάτορας)
- Θα ήθελα μια πετονιά λέει η ξανθιά....
- Πετονιά; Τι να την κάνετε εάν επιτρέπεται; ρωτά απορημένος ο μαγαζάτορας.
- Λοιπόν λέει η ξανθιά έχω κλειστεί έξω από το αυτοκίνητο και την θέλω για να φτιάξω με αυτήν μια θηλιά και επειδή έχω αφήσει το παράθυρο του αυτοκινήτου μου λίγο ανοιχτό θα ρίξω την θηλιά μέσα για να πιάσω την ασφάλεια και να ανοίξω το αμάξι......
Τρελαμένος ο μαγαζάτορας με όλα αυτά που άκουσε της λέει εάν μπορεί να έρθει μαζί της..
- Ναι απαντάει η ξανθιά.
Πράγματι πάνε στο σημείο που είχε το αμάξι της φτιάχνει την θηλιά και προσπαθούσε να πιάσει την ασφάλεια του αυτοκινήτου..
Ξαφνικά ακούγεται μια άλλη ξανθιά από μέσα να λέει:
- Λίγο πιο δεξιά λίγο πιο δεξιά
Ευθεία γραμμή.
-Πότε ανακαλύφθηκε η ευθεία γραμμή;
-Την ημέρα που πήγε μια ξανθή να κάνει εγκεφαλογράφημα!
-Την ημέρα που πήγε μια ξανθή να κάνει εγκεφαλογράφημα!
Η κουτσουλιά
Περπατούσαν δυο ξανθιές στο δρόμο. Εκεί λοιπόν που περνούσαν κάτω από
ένα δέντρο, κουτσουλάει ένα πουλί την μια στο κεφάλι. Λέει τότε αυτή στη
άλλη:
- Καλά βρε φιλενάδα, τι έχω στο κεφάλι;
- Σκατά της απαντάει η άλλη.
- Καλά χαζή είσαι; της λέει. Δεν σε ρώτησα τι έχω μέσα στο κεφάλι αλλά επάνω στο κεφάλι!....
- Καλά βρε φιλενάδα, τι έχω στο κεφάλι;
- Σκατά της απαντάει η άλλη.
- Καλά χαζή είσαι; της λέει. Δεν σε ρώτησα τι έχω μέσα στο κεφάλι αλλά επάνω στο κεφάλι!....
Η Αμερικάνα και τα καρπούζια .
Μία Ελληνο - Αμερικάνα έχει έρθει για καλοκαιρινές διακοπές σε κάποιο
Ελληνικό νησάκι . Ένα πρωινό αποφασίζει να βγει για να ψωνίσει φρούτα .
Πάει στο μανάβη και του λέει με προφορά :
- Hi . Παρακαλόου ένα κιλό μίλα .
Της βάζει ο μανάβης τα μήλα και της τα δίνει . Με το που τα βλέπει αυτή λέει :
- My god ! Τι μικρά που είναι αυτά ! Στην Αμερική έχουν μήλα τόοοοσοοο μεγάλα ! Δεν τα θέλω . Βάλε μπανάνες παρακαλώ .
Ψιλό - πειράζεται ο μανάβης αλλά τις βάζει τις μπανάνες . Με το που τις βλέπει αυτή :
- Τσ - τσ - τς ... Τι μικρές μπανάνες ... Στ ην Αμερική έχουμε κάτι μπανάνες τόοσεες ! Δεν τις θέλω , βάλε μου φράουλες ( με προφορά ) .
Τσαντίζεται ο μανάβης αλλά τις βάζει τις φράουλες . Πάλι τα ίδια η κυράτσα :
- Πω , πω τι μικρές φράουλες . Στην Αμερική έχουμε κάτι φράουλες τόοσεες ! Κράτα τες , βάλε κεράσια .
Ο μανάβης τα χει πάρει κανονικά αλλά δεν θέλει να δημιουργήσει θέμα και της βάζει τα κεράσια. Ξανά αυτή :
- Jesus ! Τι κερασάκια είναι αυτά ! Στην Αμερική έχουμε κάτι κεράσια τόοσααα ! Κοιτάει γύρω - γύρω και σκέφτεται τι άλλο να του ζητήσει . Βλέπει κάτι μεγάλα ζουμερά κα ρπούζια στη γωνία , οπότε λέει στον μανάβη που είναι πλέον πυρ και μανία :
- Δεν θέλω τα κερασάκια σου , βάλε μου αυτό το καρπούζι ( με προφορά ) .
Οπότε ο μανάβης τσαντισμένος :
- Δεν έχουμε καρπούζια μαντάμ .
- Are you joking ? Με δουλεύει ; Πως δεν έχετε ;
- Ρε , δεν έχουμε καρπούζια σου λένε , τι θες τώρα ;
- Of course και έχετε και μην με κοροϊδεύεις !
- Έλα κυρά μου κάνε μου τη χάρη . Δεν έχουμε καρπούζια σου λέω !
- Λες ψέματα γιατί εγώ βλέπω ότι έχετε καρπούζια !
- Μπα , σοβαρά ; Και που είναι ;
- Να , εκεί πίσω ( και δείχνει προς τα καρπούζια )
Και ο μανάβης :
- Αυτό δεν είναι καρπούζι μαντάμ , αυτό είναι αρακάς !
- Hi . Παρακαλόου ένα κιλό μίλα .
Της βάζει ο μανάβης τα μήλα και της τα δίνει . Με το που τα βλέπει αυτή λέει :
- My god ! Τι μικρά που είναι αυτά ! Στην Αμερική έχουν μήλα τόοοοσοοο μεγάλα ! Δεν τα θέλω . Βάλε μπανάνες παρακαλώ .
Ψιλό - πειράζεται ο μανάβης αλλά τις βάζει τις μπανάνες . Με το που τις βλέπει αυτή :
- Τσ - τσ - τς ... Τι μικρές μπανάνες ... Στ ην Αμερική έχουμε κάτι μπανάνες τόοσεες ! Δεν τις θέλω , βάλε μου φράουλες ( με προφορά ) .
Τσαντίζεται ο μανάβης αλλά τις βάζει τις φράουλες . Πάλι τα ίδια η κυράτσα :
- Πω , πω τι μικρές φράουλες . Στην Αμερική έχουμε κάτι φράουλες τόοσεες ! Κράτα τες , βάλε κεράσια .
Ο μανάβης τα χει πάρει κανονικά αλλά δεν θέλει να δημιουργήσει θέμα και της βάζει τα κεράσια. Ξανά αυτή :
- Jesus ! Τι κερασάκια είναι αυτά ! Στην Αμερική έχουμε κάτι κεράσια τόοσααα ! Κοιτάει γύρω - γύρω και σκέφτεται τι άλλο να του ζητήσει . Βλέπει κάτι μεγάλα ζουμερά κα ρπούζια στη γωνία , οπότε λέει στον μανάβη που είναι πλέον πυρ και μανία :
- Δεν θέλω τα κερασάκια σου , βάλε μου αυτό το καρπούζι ( με προφορά ) .
Οπότε ο μανάβης τσαντισμένος :
- Δεν έχουμε καρπούζια μαντάμ .
- Are you joking ? Με δουλεύει ; Πως δεν έχετε ;
- Ρε , δεν έχουμε καρπούζια σου λένε , τι θες τώρα ;
- Of course και έχετε και μην με κοροϊδεύεις !
- Έλα κυρά μου κάνε μου τη χάρη . Δεν έχουμε καρπούζια σου λέω !
- Λες ψέματα γιατί εγώ βλέπω ότι έχετε καρπούζια !
- Μπα , σοβαρά ; Και που είναι ;
- Να , εκεί πίσω ( και δείχνει προς τα καρπούζια )
Και ο μανάβης :
- Αυτό δεν είναι καρπούζι μαντάμ , αυτό είναι αρακάς !
Ξανθά κοριτσάκια
Μιλάν δύο ξανθιά κοριτσάκια:
- Πώς γεννήθηκες εσύ, Καίτη;
- Α, εμένα μου είπε η μάνα μου ότι με έφερε ο πελαργός. Έσύ;
- Εμένα πρέπει να με βρήκαν μέσα σε ένα αυγό.
- Πώς το ξέρεις;
- Ε, να, η μαμά μου συνέχεια μου λέει "πουλάκι μου, κάνε αυτό", "πουλάκι μου, κάνε το άλλο"...
- Πώς γεννήθηκες εσύ, Καίτη;
- Α, εμένα μου είπε η μάνα μου ότι με έφερε ο πελαργός. Έσύ;
- Εμένα πρέπει να με βρήκαν μέσα σε ένα αυγό.
- Πώς το ξέρεις;
- Ε, να, η μαμά μου συνέχεια μου λέει "πουλάκι μου, κάνε αυτό", "πουλάκι μου, κάνε το άλλο"...
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)