Ήταν ο Βαγγελάρας και έκανε οτοστόπ.
Περνάει ένα φορτηγό και τον ρωτάει:
- Τί ψηφίζεις;
- Νέα Δημοκρατία.
Πατάει το γκάζι ο φορτηγ
ατζής και φεύγει.
Μετά περνά ένα λεωφορειάκι.
- Τί ψηφίζεις;
- Νέα Δημοκρατία.
Σπιντάρει και το λεωφορειάκι και φεύγει.
Περνά ένα αυτοκίνητο με μία κουκλάρα.
Ξανακάνει οτοστόπ ο Βαγγελάρας.
- Τί ψηφίζεις; τον ρωτά η γυναίκα.
- Πασόκ!
- Μπές μέσα.
Στο αυτοκίνητο αναπτύσσεται μία έλξη μεταξύ τους, και σταματάνε σε ένα απόμερο σημείο και το κάνουνε.
- Απίστευτο! λέει ο Βαγγελάρας μόλις τελειώνει. Μια φορά έγινα Πασόκ, και γάμησα!
Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below▼
▼
Powered By | Blog Gadgets Via Blogger Widgets
Ετικέτες
- gay (2)
- stand-up comedy (1)
- Άνδρες VS Πεθερές (5)
- Ανδρόγυνα (16)
- Αστείες εικόνες (117)
- Αστείες φανέλες (1)
- Γιατροί (9)
- Ερωτήσεις (62)
- Η/Υ (1)
- Θεός (12)
- Κλέφτες (5)
- Ξανθές (13)
- Παράδεισος (5)
- Παράλογα (98)
- Πολιτικοί (4)
- Πραγματικότητες (33)
- Πρόστυχα (16)
- Πόντιοι (22)
- Στο Μπαρ (7)
- Στο σχολείο (9)
- Το γνωστό τρίο (2)
- Τοτος (8)
- Τρελοί (4)
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτικοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πολιτικοί. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Η περιοδεία
Ο Υπουργός Υγείας κάνει μια από τις γνώριμες αιφνιδιαστικές του επισκέψεις στο ψυχιατρικό "κατάστημα" Δαφνίου.
Για μια στιγμή αντιλαμβάνεται ένα άτομο ανεβασμένο σε μια ντουλάπα. Έκπληκτος ρωτάει τον διευθυντή του "καταστήματος" για το τι γυρεύει εκεί το άτομο.
-Είναι τρόφιμος μας κ. Υπουργέ και νομίζει ότι είναι...λαμπτήρας φωτισμού!...
-Καλά!...Και γιατί δεν τον κατεβάζετε μην πέσει ο άνθρωπος;
--Μα...κύριε υπουργέ ...πώς θα φωτίζεται τότε το δωμάτιο;
Για μια στιγμή αντιλαμβάνεται ένα άτομο ανεβασμένο σε μια ντουλάπα. Έκπληκτος ρωτάει τον διευθυντή του "καταστήματος" για το τι γυρεύει εκεί το άτομο.
-Είναι τρόφιμος μας κ. Υπουργέ και νομίζει ότι είναι...λαμπτήρας φωτισμού!...
-Καλά!...Και γιατί δεν τον κατεβάζετε μην πέσει ο άνθρωπος;
--Μα...κύριε υπουργέ ...πώς θα φωτίζεται τότε το δωμάτιο;
Ο Σημίτης και τα 3 παιδιά
Περπατούσε ο κ. Σημίτης πάνω σε μια γέφυρα αλλά γλίστρησε και έπεσε στο νερό.
Τρία παιδάκια που έπαιζαν στην ακτή βούτηξαν στο νερό και τον έβγαλαν έξω.
- "Μπράβο παιδιά, σώσατε τον πρωθυπουργό της Ελλάδας. Τι χάρη θέλετε να σας κάνω;", του λέει ο κ. Σημίτης
- "Εγώ θέλω να πάω στην Disneyland", λέει το πρώτο παιδάκι.
- "Εγώ θέλω να έχω εισιτήριο διαρκείας για όλους τους αθλητικούς αγώνες", λέει το δεύτερο παιδάκι.
- "Εγώ θέλω ένα αυτόματο αναπηρικό καροτσάκι με στερεοφωνικό", λέει το τρίτο παιδάκι.
- "Μα δεν είσαι ανάπηρος", απαντά ο Σημίτης.
- "Θα γίνω αν μάθει ο πατέρας μου ότι σε έσωσα από το ποτάμι".
Τρία παιδάκια που έπαιζαν στην ακτή βούτηξαν στο νερό και τον έβγαλαν έξω.
- "Μπράβο παιδιά, σώσατε τον πρωθυπουργό της Ελλάδας. Τι χάρη θέλετε να σας κάνω;", του λέει ο κ. Σημίτης
- "Εγώ θέλω να πάω στην Disneyland", λέει το πρώτο παιδάκι.
- "Εγώ θέλω να έχω εισιτήριο διαρκείας για όλους τους αθλητικούς αγώνες", λέει το δεύτερο παιδάκι.
- "Εγώ θέλω ένα αυτόματο αναπηρικό καροτσάκι με στερεοφωνικό", λέει το τρίτο παιδάκι.
- "Μα δεν είσαι ανάπηρος", απαντά ο Σημίτης.
- "Θα γίνω αν μάθει ο πατέρας μου ότι σε έσωσα από το ποτάμι".
Το μαγικό!!!
Πριν μερικά χρόνια ο Μητσοτάκης με τον Παπανδρέου ήταν μαζί σε ένα
δείπνο στο μέγαρο Μαξίμου. Ήταν πολύ επίσημο δείπνο κι έτρωγαν στην
κυριολεξία με χρυσά κουτάλια!
Μια στιγμή λοιπόν ο Παπανδρέου βλέπει έκπληκτος τον Μητσοτάκη να αρπάζει δυο χρυσά πιρούνια και να τα βάζει στην τσέπη του.
"Τον αλήτη!!! Κλέβει τα πιρούνια!!!", σκέφτηκε. "Πρέπει να τα κλέψω κι εγώ!"
Πάει να τα πάρει από το πιάτο του αλλά έτρεμαν τα χέρια του (ήταν στα τελευταία του) κι έτσι χτυπούσαν τα πιρούνια πάνω στο πιάτο με αποτέλεσμα το γκαρσόνι να τρέχει να τον εξυπηρετήσει χωρίς έτσι να μπορεί να τα κλέψει μπροστά του.
Αυτό γινόταν συνεχώς. Κάποια στιγμή το γκαρσόνι πήγε κοντά του για πολλοστή φορά ρωτώντας τον μήπως ήθελε κάτι.
Τότε ο Ανδρέας του λέει εκνευρισμένος:
- Να σου κάνω ένα μαγικό;
- Βέβαια ότι θέλετε, του απαντά γεμάτος προθυμία
Τα βλέπεις αυτά τα πιρούνια;
- Ναι τα βλέπω
- Πάρτα και βάλτα στην τσέπη μου!!
- Μάλιστα απαντάει έκπληκτος το γκα ρσόνι και χωρίς δεύτερη κουβέντα βάζει τα πιρούνια στην τσέπη του Παπανδρέου.
- Ωραία, του λέει μετά ο Ανδρέας. Βγάλτα τώρα από την τσέπη του Μητσοτάκη!
Μια στιγμή λοιπόν ο Παπανδρέου βλέπει έκπληκτος τον Μητσοτάκη να αρπάζει δυο χρυσά πιρούνια και να τα βάζει στην τσέπη του.
"Τον αλήτη!!! Κλέβει τα πιρούνια!!!", σκέφτηκε. "Πρέπει να τα κλέψω κι εγώ!"
Πάει να τα πάρει από το πιάτο του αλλά έτρεμαν τα χέρια του (ήταν στα τελευταία του) κι έτσι χτυπούσαν τα πιρούνια πάνω στο πιάτο με αποτέλεσμα το γκαρσόνι να τρέχει να τον εξυπηρετήσει χωρίς έτσι να μπορεί να τα κλέψει μπροστά του.
Αυτό γινόταν συνεχώς. Κάποια στιγμή το γκαρσόνι πήγε κοντά του για πολλοστή φορά ρωτώντας τον μήπως ήθελε κάτι.
Τότε ο Ανδρέας του λέει εκνευρισμένος:
- Να σου κάνω ένα μαγικό;
- Βέβαια ότι θέλετε, του απαντά γεμάτος προθυμία
Τα βλέπεις αυτά τα πιρούνια;
- Ναι τα βλέπω
- Πάρτα και βάλτα στην τσέπη μου!!
- Μάλιστα απαντάει έκπληκτος το γκα ρσόνι και χωρίς δεύτερη κουβέντα βάζει τα πιρούνια στην τσέπη του Παπανδρέου.
- Ωραία, του λέει μετά ο Ανδρέας. Βγάλτα τώρα από την τσέπη του Μητσοτάκη!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)